Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία μας παρέχετε όταν παραγγέλνετε στο www.papilora.sk , μόνο για την επεξεργασία της παραγγελίας σας και την αποστολή ενημερωτικών δελτίων με προσφορές και εκπτώσεις. Εάν δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε το ενημερωτικό δελτίο, απλώς γράψτε μας στη διεύθυνση info@papilora.sk. Κάνουμε τα πάντα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR).
Οι επιχειρηματικές μας σχέσεις διέπονται από εσάς (τον αγοραστή) και την ARTMIE, spol. s ro, με έδρα την Strojárská 603/85, 06901 Snina. Ο υπεύθυνος εκπρόσωπός μας είναι ο Valerian Grass, Διευθύνων Σύμβουλος της ARTMIE. Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο του Περιφερειακού Δικαστηρίου στο Prešov, με αριθμό φακέλου 23544/P. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση info@papilora.sk ή τηλεφωνικά στο +421 57 2225 040 τις εργάσιμες ημέρες από τις 8:00 έως τις 15:30. Είμαστε επίσης εδώ για εσάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο του Περιφερειακού Δικαστηρίου του Πρέσοβ, με αριθμό καταχώρισης 23544/P.
Εποπτική αρχή: Επιθεώρηση SOI με έδρα στο Prešov για την περιοχή Prešov, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov
Πώς λειτουργεί η διαδικασία παραγγελίας;
Μπορείτε εύκολα να παραγγείλετε από εμάς μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση www.papilora.sk , μέσω email ή τηλεφωνικά. Η παραγγελία σας καθίσταται δεσμευτική όταν την επιβεβαιώσουμε μέσω email. Με αυτόν τον τρόπο συνάπτεται σύμβαση εξ αποστάσεως σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο αριθ. 102/2014 περί προστασίας των καταναλωτών στις πωλήσεις εξ αποστάσεως.
Τι δεδομένα χρειαζόμαστε από εσάς;
Για να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, χρειαζόμαστε το όνομα, το επώνυμό σας, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και το email σας. Εάν παραγγέλνετε ως επιχείρηση, χρειαζόμαστε επίσης τον αριθμό μητρώου της εταιρείας σας, τον ΑΦΜ και τον ΑΦΜ σας. Αυτά τα δεδομένα εισάγονται αυτόματα όταν παραγγέλνετε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Προστασία των δεδομένων σας
Χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα αποκλειστικά για την επεξεργασία της παραγγελίας σας και η επεξεργασία τους γίνεται σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Δεν παρέχουμε τα δεδομένα σας σε τρίτους, εκτός από εκείνους που διασφαλίζουν την παράδοση των αγαθών.
Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία;
Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας, θα την καταχωρήσουμε στο σύστημά μας και θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή της μέσω email εντός 24 ωρών (τις εργάσιμες ημέρες). Από αυτή τη στιγμή και μετά, η παραγγελία σας είναι δεσμευτική.
Ακύρωση παραγγελίας
Εάν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας δωρεάν εντός 24 ωρών από την παραλαβή του email επιβεβαίωσης. Απλώς στείλτε μας ένα email ζητώντας ακύρωση και θα το επιβεβαιώσουμε γραπτώς. Η γραπτή επιβεβαίωση είναι σημαντική για την καταγραφή της ακύρωσής σας και τη διακοπή της επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
Συνήθως παραδίδουμε τα προϊόντα εντός 2-4 εργάσιμων ημερών. Ωστόσο, εξαρτάται και από τον τύπο του προϊόντος και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του πελάτη.
Η ισχύουσα τιμή των προϊόντων εμφανίζεται για κάθε προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ειδικά εάν υπάρχουν αλλαγές τιμών από τους κατασκευαστές των υλικών που χρησιμοποιούνται για περαιτέρω παραγωγή. Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα εμφανίζει τιμή 0,0 €, παρακαλούμε επιβεβαιώστε την στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μας.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με μεταφορά στον λογαριασμό μας, με αντικαταβολή ή με προσωπική παραλαβή στη Σνίνα. Μπορείτε να επιλέξετε τη μέθοδο παράδοσης ανάλογα με τις προτιμήσεις σας - courier, z-boxes ή προσωπική παραλαβή στη Σνίνα.
Ο αγοραστής υποχρεούται να παραλάβει τα προϊόντα στη διεύθυνση που αναφέρεται στην παραγγελία. Εάν η αποστολή δεν παραληφθεί και πρέπει να αποσταλεί επανειλημμένα, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή.
Έλεγχος της αποστολής κατά την παραλαβή
Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει εάν η αποστολή είναι άθικτη και πλήρης. Εάν η αποστολή είναι εμφανώς κατεστραμμένη, ο αγοραστής δεν θα πρέπει να την παραλάβει και θα πρέπει να επικοινωνήσει αμέσως με τον πωλητή και να συντάξει μια Αναφορά Ζημιάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Δεν θα γίνονται δεκτά μεταγενέστερα παράπονα σχετικά με υλικές ζημιές ή ελλιπή στοιχεία της αποστολής.
Δικαιώματα ιδιοκτησίας
Ο αγοραστής αποκτά δικαιώματα κυριότητας επί των αγαθών μόνο μετά την πλήρη εξόφληση του τιμήματος και όλων των σχετικών τελών. Μέχρι τότε, ο αγοραστής υποχρεούται να φυλάσσει τα αγαθά ασφαλή και να διασφαλίζει ότι είναι αναγνωρίσιμα ως ιδιοκτησία του πωλητή.
Υποχρέωση πληρωμής
Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την καταβολή του τιμήματος για τα αγαθά και τις υπηρεσίες, ανεξάρτητα από το αν τα δικαιώματα κυριότητας δεν έχουν ακόμη μεταβιβαστεί στον αγοραστή.
Κίνδυνος ζημιάς
Ο κίνδυνος πρόκλησης ζημιάς στα αγαθά μετατίθεται στον αγοραστή κατά τη στιγμή της παραλαβής των αγαθών από τον αγοραστή ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του.
Κόστος ανταλλαγής αγαθών
Εάν ο αγοραστής ανταλλάξει τα αγαθά, τα έξοδα αποστολής προς και από τον πωλητή βαρύνουν τον αγοραστή. Ωστόσο, εάν η αξία των αγαθών υπερβαίνει τα 50€, τα έξοδα αποστολής για την ανταλλαγή βαρύνουν τον πωλητή.
Πώς να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση;
Εάν αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, απλώς συμπληρώστε τη φόρμα υπαναχώρησης, την οποία μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπό μας ΕΔΩ . Στείλτε μας τη φόρμα γραπτώς, για παράδειγμα μέσω email.
Επεξεργασία ανάληψης
Μόλις λάβουμε την αίτησή σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων και τον τρόπο διεκπεραίωσης της επιστροφής χρημάτων για τα προϊόντα και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε για την αγορά.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση από τη σύμβαση
Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σε περιπτώσεις όπου τα προϊόντα κατασκευάζονται σύμφωνα με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας, προϊόντα κατά παραγγελία ή προϊόντα που, λόγω της φύσης τους, δεν μπορούν να επιστραφούν.
Δυνατότητα επιστροφής αγαθών
Έχετε την επιλογή να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε χωρίς να δώσετε λόγο εντός 100 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν υποστεί ζημιά. Απλώς συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής, την οποία μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση [εισαγάγετε τον σύνδεσμο για τη φόρμα εδώ] και στείλτε την σε εμάς γραπτώς.
Αποστολή επιστρεφόμενων αγαθών
Τα προϊόντα πρέπει να αποσταλούν στη διεύθυνσή μας (ARTMIE, spol. s ro, Strojárska 4268, 069 01 Snina) εντός 30 ημερών με δική σας ευθύνη και έξοδα. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον αγοραστή.
Αποστολή αγαθών πίσω
Μην μας στέλνετε προϊόντα κατά την παράδοση. Δεν θα δεχτούμε προϊόντα που αποστέλλονται με αυτόν τον τρόπο και θα σας επιστραφούν.
Επιστροφή χρημάτων
Εάν πληροίτε όλους τους παραπάνω όρους, θα πάρουμε πίσω τα προϊόντα και εντός 15 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα για το προϊόν μέσω τραπεζικής μεταφοράς στον λογαριασμό σας.
Εξαιρέσεις στις επιστροφές
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας.
Κόστος ανταλλαγής αγαθών
Κατά την ανταλλαγή αγαθών, ο αγοραστής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Ωστόσο, εάν η αξία των νέων αγαθών υπερβαίνει τα 50€, θα καλύψουμε τα έξοδα αποστολής αυτού του προϊόντος στον αγοραστή.
Δυνατότητα ανταλλαγής αγαθών
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να το ανταλλάξετε με ένα άλλο. Θα πληρώσετε εσείς τα έξοδα αποστολής για την αποστολή του προϊόντος σε εμάς. Ωστόσο, εάν η αξία των νέων προϊόντων υπερβαίνει τα 50€, θα πληρώσουμε εμείς τα έξοδα αποστολής αυτού του προϊόντος στον αγοραστή.
Διαδικασία ανταλλαγής αγαθών
Μπορείτε να ανταλλάξετε προϊόντα γραπτώς χρησιμοποιώντας τη φόρμα ανταλλαγής, την οποία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ . Στείλτε μας τη συμπληρωμένη φόρμα. Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα συμφωνήσουμε για την ημερομηνία παράδοσης των νέων προϊόντων.
Διαφορά τιμής κατά την ανταλλαγή
Εάν η τιμή των νέων προϊόντων είναι υψηλότερη από την τιμή των αρχικών, η διαφορά στην τιμή πρέπει να καταβληθεί στον τραπεζικό μας λογαριασμό πριν από την πραγματοποίηση της ανταλλαγής.
Όροι αποστολής εμπορευμάτων
Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε τα αρχικά προϊόντα πριν τα παραλάβουμε με courier, δεν θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής.
Περίοδος εγγύησης
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από 24μηνη εγγύηση, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στους όρους και προϋποθέσεις.
Πώς να παραπονεθώ για προϊόντα;
Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μόνο για προϊόντα που αγοράστηκαν και πληρώθηκαν από εμάς. Για να υποβάλετε καταγγελία, πρέπει να παραδώσετε ένα προϊόν χωρίς ζημιές. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την καταγγελία σας γραπτώς χρησιμοποιώντας τη φόρμα που θα βρείτε ΕΔΩ . Όταν υποβάλλετε καταγγελία, ακολουθήστε τις οδηγίες μας.
Αποστολή φωτογραφίας
Αν θέλετε να επιταχύνετε την επεξεργασία της καταγγελίας, μπορείτε να μας στείλετε μια φωτογραφία των κατεστραμμένων προϊόντων στο email info@papilora.sk, όπου το ελάττωμα που ισχυρίζεστε θα είναι ευδιάκριτο.
Πότε δεν ισχύει η εγγύηση;
Η εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα που προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση, μη επαγγελματική επισκευή ή φυσικές καταστροφές.
Παράδοση λανθασμένων αγαθών
Εάν λάβατε λάθος προϊόν, στείλτε μας μια φωτογραφία του προϊόντος και τον κωδικό από τη συσκευασία στο info@papilora.sk , ώστε να μπορέσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα.
Κατεστραμμένο πακέτο κατά την παραλαβή
Εάν το δέμα είναι ορατά κατεστραμμένο, μην το παραλάβετε και αναφέρετέ το στον courier. Δεν θα γίνονται δεκτά παράπονα για προϊόντα που παραλαμβάνονται με κατεστραμμένη συσκευασία.
Στέλνουμε δωροεπιταγές μόνο ηλεκτρονικά, γι' αυτό παρακαλούμε επιλέξτε πληρωμή εκ των προτέρων και σημειώστε "ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ" στις σημειώσεις. Το κουπόνι ισχύει για ένα έτος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά για μια αγορά στο www.papilora.sk . Το κουπόνι δεν μπορεί να ανταλλαχθεί με μετρητά και εάν η αξία του κουπονιού είναι χαμηλότερη από την τιμή των προϊόντων, πρέπει να καταβληθεί η διαφορά.
Η ιδανική φωτογραφία για τη δημιουργία πινάκων είναι μια φωτογραφία που προέρχεται από κινητή συσκευή, κάμερα ή άλλες παρόμοιες συσκευές . Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει εάν οι φωτογραφίες αυτές έχουν ληφθεί από κανάλια επικοινωνίας όπως messenger, instagram, whatsapp κ.λπ. Σε αυτήν την περίπτωση, οι φωτογραφίες έχουν χάσει την ποιότητά τους και η εκτύπωση σε μεγαλύτερα μεγέθη δεν θα είναι δυνατή.
Ωστόσο, εάν ο πελάτης στείλει μια φωτογραφία κακής ποιότητας κατά την παραγγελία ή εάν είναι απαραίτητη μια σημαντική αλλαγή κατά τη δημιουργία της εικόνας, η εξυπηρέτηση πελατών θα επικοινωνήσει μαζί τους και θα ζητήσει μια διαφορετική φωτογραφία ή θα περιμένει την έγκριση της προεπισκόπησης. Εάν δεν υπάρξει απάντηση από τον πελάτη εντός 5 εργάσιμων ημερών, θεωρούμε ότι η παραγγελία έχει εγκριθεί και η φωτογραφία θα εκτυπωθεί σύμφωνα με την προεπισκόπηση που στάλθηκε. Εάν δεν επικοινωνήσει κανείς μαζί σας, όλα είναι καλά και θα έχετε την εικόνα σας στο σπίτι σε χρόνο μηδέν.
Σε περίπτωση δυσαρέσκειας, είναι δυνατό να υποβάλετε παράπονα μόνο για πίνακες στους οποίους διαπιστώνονται κατασκευαστικά ελαττώματα. Στην περίπτωση παραγγελιών για πίνακες με αριθμούς από μια φωτογραφία, ακολουθούμε την ίδια αρχή. Μια προεπισκόπηση αποστέλλεται στον πελάτη μόνο σε περίπτωση φωτογραφίας κακής ποιότητας ή εάν είναι απαραίτητη μια σημαντική αλλαγή κατά τη δημιουργία του πίνακα.
Ελάχιστη ανάλυση σε pixel:
30 x 30 εκ. - 1772 x 1772 εικονοστοιχεία.
40 x 40 εκ. - 2362 x 2362 εικονοστοιχεία.
50 x 50 εκ. - 2953 x 2953 εικονοστοιχεία.
60 x 60 εκ. - 3543 x 3543 εικονοστοιχεία.
70 x 70 εκ. - 4134 x 4134 εικονοστοιχεία.
80 x 80 εκ. - 4724 x 4724 εικονοστοιχεία.
90 x 90 εκ. - 5315 x 5315 εικονοστοιχεία.
100 x 100 εκ. - 5906 x 5906 εικονοστοιχεία.
30 x 20 εκ. - 1772 x 600 εικονοστοιχεία.
40 x 30 εκ. - 2362 x 1772 εικονοστοιχεία.
60 x 40 εκ. - 3543 x 2362 εικονοστοιχεία.
90 x 60 εκ. - 5315 x 3543 εικονοστοιχεία.
120 x 80 εκ. - 7087 x 4724 εικονοστοιχεία.
150 x 100 εκ. - 8858 x 5906 εικονοστοιχεία.
100 x 40 εκ. - 5906 x 2362 εικονοστοιχεία.
120 x 50 εκ. - 7087 x 2953 εικονοστοιχεία.
150 x 60 εκ. - 8858 x 3543 εικονοστοιχεία.
Δεχόμαστε φωτογραφίες σε PNG, JPG και άλλες κοινές μορφές. Στείλτε αρχεία έως και 10 MB μέσω email στη διεύθυνση obraznastenu@gmail.com. Για μεγαλύτερες φωτογραφίες είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποθήκευσης, π.χ. wetrasnfer. Οι μέγιστες διαστάσεις εξαρτώνται από τη μορφή της φωτογραφίας. Το μέγιστο πλάτος καμβά είναι 150 cm.
Υποβολή παραπόνου είναι δυνατή μόνο για ολόκληρα ρολά ταπετσαρίας που βρίσκονται στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους, δηλαδή δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (εφαρμογή κόλλας, κόλληση στον τοίχο κ.λπ.). Κατά την κόλληση, ακολουθήστε τη διαδικασία εργασίας και χρησιμοποιήστε μια κατάλληλη κόλλα για ταπετσαρία. Μπορείτε να κατεβάσετε τις οδηγίες χρήσης [εισαγάγετε τον σύνδεσμο εδώ].
Ευχαριστούμε για την εγγραφή!
Αυτό το email έχει καταχωρηθεί!